sofia om du läser detta sluta läsa nu.

om det är något jag ÄLSKAR men aldrig gör så är det att pyssla. köpte alltid pysselgrejer för veckopengen som jag sedan aldrig använde men bara känslan av att ha allt gjorde mig glad. idag pysslar jag inte med traditionellt pyssel utan tar typ det jag hittar, tyvärr blir det inte så ofta som jag vill eftersom det ofta tar mycket tid och energi MEN är det en födelsedag så är det. alla i butik slår alltid in sina paket så fult SÅ DÄRFÖR brukar jag göra om det själv på mitt sätt. 
paket är konst. 
kameran börjar svika märker jag men här är i alla fall en halvdan bild. detta är ett mjukt paket innehållande ett mjukt klädesplagg inslaget i champange-kind-of-rosa påse jag fick med från butiken. klistrade sedan på ett rosa pappersark och ovanpå det en illustration av gruvan i kiruna som jag klippt ut ur ett reklamblad för någon konstutställning gällande förflyttningen av staden. 
klippte även ut en egen sol från samma reklam, klart man måst ha en midnattssol!!
halvhårt paket innehållande pocket. här rev jag ut en inredningssida ur en åhlénskatalog jag aldrig skulle orkat läsa, tips tips förresten: klassiska kiosk-tidningsstorleksidor brukar funka perf för en klassisk pocketboksstorlek!!
gillar också att ha en >röd tråd< på paketen så här jag klippte ut bokstäver ur samma mönster som midnattssolen. 
sen är det ju viktigt med ett vackert kort, kort är nästan det roligaste. eftersom paketen var så mycket klipp och klister valde jag ett köpeskort! detta e från cervera. 
done!! lilla lila till vänster är också utklipp från kirunareklamen, med berg å grävskopa. 
OBS GLÖM EJ: får ni ett fint paket eller kort KOM IHÅG att personen i fråga har lagt ner mycket tid på detta och borde tackas väl! 
hejdå hoppas någon blev litt inspirerad haha. 
life |
#1 - - Erica:

Omg så fint!!

Svar: tack!!
Linnea Landström

Upp