get 2 know me_girl_96

ny blogg ny start kanske nån ny som läser, vi kör en lista. 
hur gammal är du?
19.
 
hur gammal känner du dig?
varierar, oftast 45 ibland 15.
 
vad har du gjort idag?
åkt en lång härlig cykeltur till storheden och köpt vinglas + niketights + vykort, pysslat samt avnjutit en mycket smakfull middag. 
 
sommar, höst, vinter eller vår? 
ooo fett svårt jag väljer alla årstider så länge jag får vara i lule. eller kanske inte på våren. fast ändå vårvinter kolla islossning nedan. 
är du besatt av någonting?
känns som att alla är besatt av något men inte lille jag, har aldrig varit det. alltså självklart har jag haft perioder då jag typ JOHNNY DEPP eller PUCKO eller GREY'S ANATOMY men det har aldrig spårat, tror jag.....?
 
nämn tre saker som man kanske inte vet om dig?
petar MYCKET ofta mig själv i näsan.
är en jävel på att paddla kanot efter fyra sommrar av kanotskola på låg/mellanstadiet.
skrev min första låt i tvåan på lågis!! refrängen lyder: 
vad har jag gjort? har jag vart en liten lort som på nattens sommarkväll i slutet av april. 
vad har jag gjort? har jag sårat nån så hårt som har vågat ta ens makt av kungen i sitt slott där han bor. 
naturbegåvning. 
 
hur vill du tillbringa din pension?
åh kul fråga!!!! vid havet. hela tiden. med ett glas cherry. 
 
har du någon gång brutit ett ben? 
nej tack och lov.
var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
mycket svårt kanske på en glaciär allra helst. 
 
vad är du på för humör?
glad!! haft en produktiv dag och produktiva dagar gör mig alltid lycklig som en gris. ??? så säger man inte haha. 
 
favoritgodis? 
gillar mest kombinationen av de godisarna jag gillar tsm, de liksom lyfter fram varandras smaker!! men ja choklad i alla former + nåt surt å salt EJ LAKRITS OBS.
 
favoritaffär? 
svårt det där men ändå typ naturkompaniet pga brukar gå runt där och drömma om att en dag bli en fjällmänniska som har råd att köpa fjällgrejer :(
 
är du en morgon- eller kvällsmänniska? 
100% morgonmänniska!! får typ panik om jag vaknar efter 11, får ofta obehagskänsla om jag lägger mig efter 00:00 om det inte varit fest, då är jag bara onykter h e h e :)
har du blivit sydd någon gång? 
NEJ var dock nära en gång när jag som fem år ramlade från en våningsäng pga ville visa hur jag kunde ta mig ner från den på ett c00lt sätt men misslyckades. och inte slutade förnedringen där nej sen fick jag inte ens bli sydd (!) utan fick en jävla skittöntig tejp på hela hakan??? suck. 
 
hur såg ditt liv ut för tio år sen? 
låt mig tänka, nio år och förmodligen sur på jossan och kär i david, var en relativt bollrädd högerback och spelade svintråkiga pianomelodier från pianoboken typ "farfars trappa" ni hör ju.
 
vem gjorde senast något speciellt för dig? 
min syster sofia skickade en liten novell av simone de beauvoir som heter marcell helt utan anledning. kul att få presenter utan att fylla år!! och diddley lånade ut en sprayburk så silvriga faran fick blir silvriga faran.
är du blyg? 
ja och nej. aldrig med silvriga faran. 
 
vad heter du i andranamn? 
lo lol såklart.
 
vill du gifta dig? 
jaaa!! helst i en skog eller vid ett hav med präst. 
 
har du, eller har haft något smeknamn?  
förr i ti'n vare L:et nu äre snarare linnet limpan linnejos lilly. 
 
lista hittades hos flora och bilderna är från min instagram! klickeliklick på symbolen till höger så ser ni mer.
 
life |
Upp